Saturday, May 8, 2010

Botol Pepsi yang aku salah anggap..

Botol Pepsi ni aku dah simpan lama.. kondisi teruk, jadi terperuklah celah-celah almari, dah berhabuk, aku tak peduli pun sehinggalah penemuan botol Pepsi local versi terawal ni oleh kawan seperjuangan..




Botol Pepsi yang aku ada ni kondisi agak teruk, jadi tulisan sebelah belakang pun dah pudar, boleh la tengok sikit-sikit lagi tulisan tu.. Jadi apa kelebihan botol buruk ni?? Rupa-rupanya kelebihan botol ni adalah kekurangannya dari segi tulisan atau logo di tengkuk botol ni di sebelah belakang.. Aku ingat tulisan dah pudar tapi rupanya memang takde..





Aku dapat buktinya setelah kawan aku ni sorang dapat botol ni dari Terengganu beberapa hari yang lepas, siap ada air lagi, belum bukak, kondisi pun memang cun dan memang nyata takde logo di tengkuk belakang botol ni yang biasanya ada logo tulisan Pepsi atau jawi..



Jadi kawan aku tanya la aku, apa cerita ni bro?? aku jawab, takde cerita apa la, kira bertambah je la variasi botol Pepsi local kita!! hehehe...

2 comments:

  1. bro,mmg cun kalau dapat botol lama yg masih air dan belum buka.

    ReplyDelete
  2. bro, selamat mengumpul botol!

    ReplyDelete