Wednesday, August 18, 2010

THARA'S MAMBO!

Mambo King! itulah yang terlintas di benak aku selepas botol ni dikeluarkan dari tanah baru-baru ini. Botol bernama Thara's Mambo ni pertama kali aku tatap sepanjang menjadi ahli botologi ni. Kalau dilihat pada bentuk botol ni tak ubah seperti botol Bireley's! Tak lah menarik sangat tapi bagi aku satu penemuan yang boleh dibanggakan. Yang anehnya sepanjang proses mencari-gali baru-baru ini, botol-botol yang tak pernah aku lihat sebelum ni hanya keluar setakat sebijik dua saja. Maka terpaksa berebutlah dengan geng-geng korek yang lain, yang pastinya semasa sesi pembahagian harta, setiap seorang dapat botol-botol yang dasyat!


Thara's Mambo.


Tertera: Pasteurized Drink. Tapi sayang tulisan dah kabur!

2 comments:

  1. mambo? eh mcm lagu pancasitara la pulak...he he

    ReplyDelete
  2. Hehe.. Rasli, tu la pasal.. macam-macam!

    ReplyDelete